Hét évvel a tanulmányt követően a Shelby Supercars nevű amerikai cég bemutatta a Tuatara elnevezésű típusának sorozatgyártású változatát. A hosszú fejlesztési idő ellenére biztosak abban az SSC munkatársai, hogy a legújabb hiperautókat is maga mögé utasítja az alkotás.
Ebben nagy szerepe van a Nelson Racing Engines céggel közösen kifejlesztett, 5,9 literes biturbó V8-asnak, amelynek 8800/perc a leszabályozási fordulatszáma, és rögtön két teljesítményadata is van. Az USA-ban általános 91 oktános benzinnel 1350 lóerő a teljesítmény, az E85-ös üzemanyaggal pedig 1750 lóerőnek (!) parancsol a sofőr jobb lába.
A menetteljesítmény-adatok még nem ismertek azon egyszerű oknál fogva, hogy még nem mérték meg őket, a vetélytársakénál alacsonyabb, Cw 0,276-os légellenállási tényezővel rendelkező karosszéria okán az SSC magabiztos, hogy bőven 300 mérföld/óra, azaz 482 km/h feletti végsebességet érnek majd el. A vételár nem ismert, de akkora az érdeklődés, hogy az eleinte tervezett 40 darab SSC Tuatara helyett százat fognak készíteni.