Kínában az Alivio néven futó modellnél nagy méretű hűtőrácsra tértek át a frissítésnél, az indiai Maruti Ciaznál most leleplezett frissítésnél pedig oldalirányban nyújtották meg a rácsot, a változást pedig több-kevesebb sikerrel krómbetétekkel próbálják emészthetővé tenni. Ezenkívül a ködlámpafészeknél van még némi króm, illetve a gyári kiegészítők között is számos csillogó betétet találni.
Extraként teljesen LED-es fényszórók is vannak a fedélzeten, a műszerfalon nagy felbontású multifunkciós kijelzőt alkalmaznak, illetve a világos bükk fautánzat jelenti a változást. Új a motor, a korábbi 1,4-es helyett immár 1,5-ös szívómotort szerelnek a Maruti Ciaz motorterébe, 92-ről 105 lóerőre emelkedett a teljesítmény és alapfelszerelésként adják az SHVS lágy-hibrid hajtást, aminek köszönhetően csökkent a szabványos fogyasztás. Az 1,3-as turbódízel (90 LE) változatlanul folytatja.