A kínai Peugeot 408-as két fontos dologban különbözik a mi 308-asunktól: lépcsős hátú a karosszériája és a műszerfala hagyományos, tehát a műszeregységet a kormány mögött, és nem a szélvédő tövében helyezik el. Mostantól kezdve pedig van harmadik fontos differencia, hiszen a modellfrissítés során az eddiginél sokkal nagyobb méretű hűtőrácsot helyeztek el a kocsi elején.
A motorkínálat nem változott, az alapkivitelben 1,8 literes szívómotor dolgozik 139 LE/172 Nm teljesítménnyel, a következő lépcső az 1,2 literes turbómotor 136 LE/230 Nm-rel, a csúcsot pedig az 1,6 literes turbómotor jelenti 167 LE/245 Nm-rel – az alapmotorhoz 5-ös kézi, a két turbómotorhoz 6-os automatikus váltót párosítanak. Nagyon kellett már a frissítés a típusnak, hiszen noha megőrizte a legnépszerűbb kínai Peugeot címet a 408-as, a 2016-os 100 156 darabos értékesítéshez képest 2017-ben 56 735 példányra esett vissza az eladása.