A sofőrhiány és a gazdasági verseny fokozódása miatt a logisztikai cégek mindent megtesznek a hatékonyság javítására, például igyekeznek minél nagyobb méretű kamionokat használni. A törvényi előírások 18,75 méteres járműveket engedélyeznek, de többfelé kísérleteznek már közúton 25 méteres szerelvényekkel.
A Seat most még ennél is jóval hosszabb, 31,7 méteres hosszúságú szerelvényt alkalmaz Zaragoza és Martorell között. Egy Seat nyergesvontatóhoz két darab 13,6 méteres pótkocsit kapcsolnak, a megengedett össztömeg (változatlan tengelyterhelés mellett) 70 tonna, és a két kamionnyi árumennyiséget egy sofőr szállítja 20%-kal alacsonyabb CO2-kibocsájtás és 25%-kal alacsonyabb költségszint mellett. A próbaúton már sikeresen túl van a Seat és partnere, a Grupo Sesé nevű logisztikai cég, várhatóan megkapják a külön engedélyt a különösen hosszú szerelvény üzemeltetésére, ami csak az előre meghatározott útvonalon mozoghat majd.