A Volvóval közösen kifejlesztett CMA, azaz Compact Modular Architecture nevű építőkészlet alá pozicionálják a BMA, azaz B-segment Modular Architecture nevű építőkészletet, amelyet 2,55-2,7 méteres tengely-, 1,5-1,6 méteres nyomtávolságra optimalizáltak. Négy év alatt, 100 mérnök közreműködésével készült el a technika, amely személy- és szabadidő-autók felépítésére is alkalmas.
A 70%-ot is elérheti a közös alkatrészek aránya, ami a gyártási költségek csökkentése mellett még a fejlesztési időre is jótékony hatással van, egy új autót 18-24 hónap alatt lehet felépíteni erre az alapra. Az első autó, amely már a BMA-t használja a Geely Xingyue szabadidő-autója lesz, ebben a Volvo 1,5 literes, háromhengeres turbómotorja (177 LE/255 Nm) jut szerephez, de egyéb motorok fogadására is alkalmas a BMA. Ezzel kapcsolatban még annyit árultak el, hogy Kína (Geely) és Délkelet-Ázsia (Proton) Afrikában, a Közel-Keleten, Dél-Amerikában, Nyugat- és Kelet-Európában is gyártani fognak autókat ennek segítségével.
One Architecture, Endless Possibilities
One Architecture, Endless PossibilitiesIntroducing Geely's new BMA B-Segment Modular Architecturehttp://global.geely.com/media-center/news/geely-unveils-new-bma-b-segment-modular-architecture-for-small-compact-cars/
Közzétette: Geely Worldwide – 2018. július 27., péntek