A Pininfarina stúdióban dolgozó Leonardo Fioravanti tervezte azt a sportkocsit, amelyet aztán 1968-ban Dino 206 GT néven dobott piacra a Ferrari. A prototípusokat a Scaglietti műhely építette, a sorban második – a végleges vonások egy részét már magán viselő – prototípusra lehet majd augusztus végén a Gooding&Company árverésén licitálni.
Az arányok még nem tökéletesek, cserébe hatalmas méretű hátsó ajtaja van a karosszériának, hogy a motor mögötti ránézésre egész nagy méretű csomagtérhez hozzá lehessen férni. Fontos eltérés még, hogy a 2,0 literes V6-ost hosszában építették be. Nem élte túl a fejlesztési fázist az egykaros ablaktörlő, se az oldalsó légbeömlőt kettévágó krómozott lemez sem, amely egyébként a kilincset rejti.
Mivel mégis egyedülálló, dokumentált és különleges Ferrariról van szó, óvatosan kell becsülni a szakértők által jelzett 2-3 millió leütési árat, könnyen lehet, hogy ennél magasabbra srófolják majd az összeget a gyűjtők.