A Porschék felújításával és átépítésével foglalkozó Paul Stephens a veteránautó-versenysorozatot szervező Peter Auto-val közösen álmodta meg a LeMans Classic Clubsport elnevezésű autót, amely egy veteránkorú Porsche 911-esből készül. Aki az idén megrendeli az autót, majd a 2020-as Le Mans Classic versenyen veheti át, ahol mind a 10 példány (a kétévente megrendezésre kerülő verseny minden egyes fordulójának emlékére egy-egy) felvonul majd a százezer látogató szeme láttára.
A karosszériákat fémig letisztítják, a sérüléseket-korróziót kijavítják, eltüntetik a tetőn lévő vízcsatornát és az esetleg meglévő napfénytetőt, alumínium csomagtérfedél és műanyag lökhárítók és motorház tető kerül felszerelésre, a külső tükrök áramvonalasak.
A Touring modellbe némi hangszigetelés és kárpit is kerül, a saját tömeg 1075 kg, a Lightweight kivitel mentes minden ilyen felesleges felszereléstől (kesztyűtartó sincs benne) mindössze 970 kg tömegű.
Közös minden Paul Stephens LeMans Classic Clubsportban a 3,4 literes, befecskendezős léghűtéses boxermotor, a Getrag G50-es váltóba differenciálzárat is tesznek. Az eredmény mindössze 4,4 másodpercig tartó 0-96 km/h gyorsulás és 282 km/h-s végsebesség. Mind a tíz autót 250 000 fontos áron kínálják, ebben az összegben a parádézáson kívül egy, kifejezetten az autó színvilágához és csomagteréhez passzoló poggyászkészletet is mellékelnek.