A BrandZ weboldal készítette el az autóipar legértékesebb márkaneveinek Top10-es listáját, amelyen idén két új szereplő van. A Suzuki a 9. helyre került annak köszönhetően, hogy Indiában életre hívta a középosztályt kiszolgálni hivatott Nexa márkakereskedés-hálózatát, amely az elemzők szerint egyedülálló versenyelőnyt jelent a cégnek a világ legnépesebb demokráciájában. A Volkswagen mint autómárka a tizedik helyre került be a listára, annak ellenére nőtt az értéke, hogy a TDI-botrány hatása még tart. Az élen a helyzet nagyjából változatlan, a Toyota a legértékesebb márka 29,987 milliárd dollárra taksált értékkel, majd a Mercedes-Benz következik 25,684 milliárd dollárral, és szorosan emögött helyezkedik el a BMW 25,624 milliárd dolláros értékkel.
A Suzuki többet ér, mint a Volkswagen
2018. Május 31. 05:15