Több megpróbáltatás, kisebb technikai és vezetői hibák után az abszolút első helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokság első murvás versenyét, az ISEUM Rallye-t Turán Frici és Bagaméri Laci. Az eredmény érdekessége, hogy egy teljesen ismeretlen technikával érték el ezt a bravúrt.
Turánék ezen a versenyen az CREDOBUS-LPWMSport Hyundai i20 R5 versenyautójával álltak rajthoz a jól bevált Ford helyett. Ennek az az oka, hogy Turánék Fiesta R5-je a Szlovák nemzeti bajnokságba le van kötve erre az esztendőre és a két ország bajnoki fordulói éppen ütötték egymást.
„Nagyon keveset, összesen ötven kilométert tudtunk tesztelni az autóval. Hosszú ideje versenyzem Forddal, így a teszten minden idegen volt még az autóban. A pénteki kvalifikáción sikerült egy remek, hibamentes kört összerakni és megnyertük! Azt hiszem itt éreztünk rá Lacival, hogy hogyan is kellene menni.”
„Szombaton és vasárnap egyaránt sikerült dominálni, 10 szakaszból 6-ot megnyertünk a verseny folyamán. Külön öröm, hogy az utolsó gyorsasági szakaszt is, melyért plusz pontok járnak meg tudtuk nyerni. – folytatta mosolyogva a pilóta – Ki kell emelnem a Hankook gumiabroncsokat, bevált a gumitaktikánk, és remekül működtek az abroncsok. A tapadás folyamatosan változott a verseny során, de nekünk sikerült alkalmazkodnunk hozzá. Kölcsön autóval, és a hozzá tartozó szervizcsapattal első közös abszolút győzelmünket arattuk Szombathelyen. Nagyon boldog vagyok, hogy ezt elértük, nagyon köszönöm a segítséget, a munkát az LPWMSport-nak! Lovász Pali csapata biztosította számunkra ezt a remek Hyundai i20-R5-öt, ezt a remek eredményt velük közösen értük el!” – mondta örömittasan Frici.
„Autóversenyzői karrierem eddigi csúcsa ez a futamgyőzelem!” – mondta az utolsó gyorsasági céljában boldogan Bagaméri Laci. „Hihetetlen az érzés, Frici fantasztikusan vezetett az egész versenyen, de különösen az utolsó gyorsaságin. Sajnáljuk, hogy Hadik Andrisék nem tudták befejezni a versenyt, végig nagy csatában voltunk velük, és a többiekkel is. Nagy küzdelem volt, de most mi voltunk a leggyorsabbak.”
„Egyetlen pillanatra sem engedhettünk ki, végig maximális teljesítményt kellett nyújtanunk, mert voltak apró technikai hibáink és én is elrontottam pár kanyart, volt, amikor tolatnunk is kellett, ez pedig rengeteg időbe került. A csapat fantasztikusan dolgozott, megoldottak mindent, minden szervizparkból 100%-os autóval tudtunk kijönni. Az utolsó gyorsaságira igyekeztünk nagyon odafigyelni, és sikerült hiba nélkül, a leggyorsabb idővel teljesíteni ezt a szakaszt, így minden lehetséges pontot begyűjtöttünk az ISEUM Rallye-n.” – mondta Frici a verseny végén.
Folytatás június 16-17-én a Székesfehérvár Rallye-n ahol Turánék ismét a Hyundaial állnak rajthoz.