A Mahle beszállító a jelenlegi körülmények között megvalósítható leggazdaságosabb városi elektromos autót alkotta meg a Mahle Efficient Electric Transport, röviden Meet nevű tanulmányban. Először is felmérték, hogy 20 kW, azaz 32 lóerő teljesítménynél nem kell több a városi tempóhoz, a biztonsági tartalékot figyelembe véve két darab 20 kW-os, 48V feszültségű motort használtak, a 64 lóerős rendszerteljesítmény 100 km/h-s csúcssebességet tesz lehetővé. Az autótechnika fejlődése a 48V-os fedélzeti hálózatok irányába tart, a közeljövőben az ilyen villanymotorok jelentősen olcsóbbak lesznek a várható rohamos terjedésük okán, hiszen például hibrid hajtásoknál is ilyeneket használnak majd. Az 50 km/h-s sebességet egyébként 5 másodperc alatt éri el a Meet. Az akkumulátor kapacitását nem árulták el, csak azt, hogy reális városi forgalomban 170 km körül alakul a hatótávolság.
Különös figyelmet fordítottak az utastér temperálására, hiszen nyári kánikulában vagy téli hidegben is sok hőenergia megy veszendőbe a gyakori ajtónyitogatás miatt; felületfűtéssel dolgoznak télen, nyáron pedig levegős hőszivattyúval hűtik a belteret, utóbbinál CO2 a hűtőközeg. A klimatizálás mellett a kapcsolódási/kütyütöltési lehetőségekre is odafigyeltek, például a jellemzően pár percig használt járműveknél senki nem akar kábelekkel vesződni, ezért vezetéknélküli töltőket helyeztek el a fülkében. A Mahle azt nem árulta el, milyen jövőt szán a Meet tanulmánynak, de ebben a formában várhatóan nem fog megvalósulni, ellenben az egyes részegységei pár éven belül megjelenhetnek sorozatgyártású típusokban.