Egyedi 17 colos felnik, feketére fényezett tető és külső tükrök teszik könnyen felismerhetővé a Ford C-Max Sport nevű limitált szériát, amelynél még a hátsó tetőspoiler méretét és a küszöbburkolatokat is megnövelték. Az igazi újdonság azonban nem ez, hanem az erőforrások átalakítása.
Az 1,0 literes, háromhengeres EcoBoost (100 vagy 125 LE) hengerlekapcsolással és részecskeszűrővel tud többet az eddiginél, ez némileg alacsonyabb fogyasztást és károsanyag-kibocsájtást eredményez. A szempillantásnál hússzor gyorsabban, 14 ezredmásodperc alatt indul be újra a spórolás miatt lekapcsolt henger, szóval a használó semmit nem érez majd a takarékosabb működésen kívül. Az 1,5-ös turbómotor (150 vagy 180 LE) is részecskeszűrőt kapott, az 1,5-ös és 2,0 literes dízel (95/120 LE, 150/170 LE) is új kipufogórendszert kapott, szelektív katalitikus reakcióval csökkentik a nitrogén-oxid szintet.