Külön fejlesztett, a luxusigényeknek is megfelelő hajtásokat (is) kap a Cadillac márka, a sort a 3,0 literes V6-os biturbó nyitotta, most pedig bemutatták a 4,2 literes lökettérfogatú V8-as biturbót. Elsőként a CT6-os típus V-Sport változatába szerelik ezt a blokkot, a sportos megjelenéshez 550 LE/850 Nm-es teljesítményt választottak a mérnökök. Később lesz majd egy 500 lóerős alapszint, illetve a jövőben rendes CT6 V is várható, bőven 600 lóerő feletti teljesítménnyel.
A mérnökök teljesen új erőforrást készítettek, ez a GM első olyan motorja, ahol a két darab turbófeltöltő a V motor hengerei közötti térben helyezkedik el, egyedüli váltóként 10 fokozatú automatikus egységet kínálnak. A hátsó mechanikus önzáró differenciálművet felkészítették az esetleges versenypályás használatra, az összkerékhajtásnál módosították a nyomatékelosztást a többi CT6-oshoz képest. A fékrendszert a Brembo szállítja, elöl 48 cm átmérőjűek az acél tárcsák, amelyeket négy dugattyús nyergek szorítanak.
A Cadillac egyébként nemrég megerősítette, hogy sorozatgyártásban megvalósítják az Escala tanulmány által előrejelzett, nagy méretű luxusautót – annál is az új V8-as biturbót használják majd, de várhatóan hibrid hajtással kiegészítve is elérhető lesz abban a karosszériában.