A McLaren Newport Beach márkakereskedés rendelte meg a gyár Special Operations műhelyétől a GT4-es versenyautó alkatrészeivel feldobott utcai autókat, az MSO X név annak köszönhető, hogy tíz darabos szériát készítettek – az autókat ünnepélyes keretek között, Las Vegasban vették át tulajdonosaik.
A McLaren 570 S volt a kiindulási alap, amelynél megszabadultak az aktív hátsó szárnytól, amelynek a helyére a GT4-es versenyautó 100 kg leszorító-erőt generáló rögzített szárnya kerül, ezen kívül a tetőn elhelyezett légbeömlő és a motorháztető is a versenyautóból származik. A hátsó karbon lökhárítóba lyukakat vágtak tömegmegtakarítási célzattal, az első lökhárítóban ott a vonószem, a felnikre Pirelli P Zero Corsa abroncsokat szerelnek.
Az utastérből kiszereltek minden olyan extrafelszerelést, ami nem szükséges a közúti közlekedéshez, a karbon utascellának nincs kárpitja, a kagylóüléseken is csak minimális a párnázás, az érintőképernyős fejegységet a telemetria-funkció miatt maradt. A versenypályán szükséges hatpontos biztonsági övek mellett megtartották a hárompontos automata öveket is. Az 570 lóerős biturbó motorhoz és a 7 fokozatú dupla kuplungos váltóhoz nem nyúltak az MSO X esetén.