A PSA Csoport Push to Pass elnevezésű programjának keretében készült a motorkerékpárok és az autók közötti résbe illő EU-Live elnevezésű négykerekű, amelynek a megépítését uniós források fedezték. A 2,4 méter hosszú jármű 0,85 méter széles, a két utas egymás mögött foglal helyet. Fontos eltérés a Renault Twizy-hez képest, hogy teljesen zárt, fűthető utaskabin van, a benzin-elektromos hibrid hajtás miatt pedig a hatótáv-para se jellemző.
Olyan felfüggesztést készítettek hidraulikus és hidropneumatikus elemek segítségével, amelynek segítségével kanyarban bedől a felépítmény. A hajtásról egy 42 lóerős egyhengeres benzines és két darab kerékagy-villanymotor gondoskodik, utóbbiakat az Elaphe és a Brembo cégek fejlesztették közösen, a 48 V-os akkumulátort a Samsung SDI szállítja. Elektromos módban 70 km a hatótávolság, összesen 300 km-t lehet megtenni egy feltöltéssel, és nem csak városban tartja a lépést a forgalommal a PSA EU-Live, hiszen a csúcssebessége 130 km/h.