Az Egyesült Államokban sok vásárló prémiummárkákból ül át a legújabb Mazdákba, akiknek egyszerűen nem volt elég az, amit például a Mazda6-os nyújtani tudott. Az ő kedvükért frissítették fel a megszokottnál nagyobb mértékben az autót, az új megjelenés mellett javítottak a vezetési élményen, erősebb turbómotort tettek elérhetővé és új extrákat kínálnak.
Kimerevítették a karosszériaszerkezetet, új geometriát kapott a felfüggesztés, a kormánygépet immár közvetlenül a fémtartóhoz csavarozzák, mindez jobb vezethetőséget eredményez, és kevesebb a vibráció is. Átrajzolták a kocsi orrát, a műszerfalat teljesen kicserélték, az erőteljes vízszintes tagolás mellett Sen fa-betét is kérhető, Nappa-bőr üléskárpittal, hasított-műbőr ajtóbetétekkel.
Nem csak extrákra költhetnek több pénzt a Mazda6 vásárlók jövő tavasztól az Egyesült Államokban, de már a 2,5 literes négyhengeres benzines turbós változatát is kérhetik. Ez normál benzinnel (87 oktán) 227 LE, szuperbenzinnel (93 oktán) 250 LE teljesítményű, és alapáron 6 fokozatú automatikus váltóval adják. Aki kézi kapcsolású váltót akar, annak a 2,5 literes szívómotort adják, amely hengerlekapcsolással lett takarékosabb – pontos értékeket még nem közöltek.