Úgy tűnik, továbbra se tervezi a Toyota, hogy kabrió GT86-ost készít, azonban a Tokiói Autószalonon bemutatkozó GR HV Sports tanulmány alapján legalább kivehető tetőpanelekre számíthatnak majd az új generáció vásárlói, hiszen targa lett a karosszéria.
Turbómotorban se lehet reménykedni – bőven van utólagos készlet a tuningpiacon –, de úgy tűnik, hogy a sportkocsi is full-hibrid hajtást kap. Jelen esetben egy hatfokozatú automatikus váltóval kombinálják ezt, az előválasztókar segítségével kézi váltóhoz hasonló módon H-séma szerint tud kapcsolgatni a sofőr – az előválasztókaron egy fedél alatt rejtőzik a motorindító kapcsoló. A hibrid hajtás elemeit a TS050 Hybrid versenyautónál szerzett tapasztalatok alapján készítették el, tehát teljesítménynövelő hibrid hajtásról van szó.
A karosszéria orrának megjelenését mélyre húzott LED-es fényszórókkal alakították át, a felnik és a hátsó diffúzor is hasonlít ahhoz, amit a TS050 Hybrid esetén láthattunk. Mindezt mattfekete fényezéssel hangsúlyozzák ki.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!