Továbbra is a Range Rover Sport SVR a modellsorozat legerősebb és egyben legdrágább változata, az új modellévre megkapta az 5,0 literes, kompresszoros V8-as legerősebb változatát, ami 575 LE/700 Nm-es teljesítményt jelent.
Ezzel párhuzamosan a felfüggesztés hangolását is módosították, arra koncentráltak a mérnökök, a lengéscsillapító-vezérlés átprogramozásával kanyarodás közben csökken a karosszériadőlés és erős gyorsításnál vagy lassításnál kisebb a karosszéria bólintása. Szükség is van erre, mert nagyon sportosan tud mozogni ez a nagy méretű és tömegű szabadidő-autó, a 100 km/h-s sebességet 4,5 másodperc alatt képes elérni.
Karbonból készített motorháztetőt kap az új Range Rover SVR, extraként nem az egészet fényezik le, hanem csak lakkozzák a közepét, tehát az fekete marad. Nagyobb méretűek a szellőzőnyílások az első lökhárítóban, áttervezték a légbeömlőket és a sárvédőkön elhelyezett szellőzőnyílásokat borító rácsokat, a csomagtérfedélen a Land Rover márkajelzés helyett az átalakítást végző Special Vehicle Operations műhely jelvénye látható. Fontos változás még a Supersport nevű első-hátsó ülés, amelyek a normál darabokhoz képest 30 kg-mal csökkenti a jármű saját tömegét, és a vékonyabb első támlák miatt a hátsó lábtér is nagyobb méretű.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!