A következő három évben a Mahindra Csoport és a Ford Motor Company megvizsgálja, hogy milyen téren tudnak kölcsönösen előnyös együttműködést végrehajtani, ezt követően döntenek majd további lépésekről. Az újféle mobilitási megoldások (például autómegosztás), hálózatba kapcsolt járművek, újenergiás járművek, termékfejlesztés, közös beszerzés és forgalmazás, a Ford indiai piaci jelenlétének erősítése és a Mahindra globális jelenléte jelentik a fő témákat, de minden felmerülő lehetőséget megvizsgálnak majd. A Mahindra már régóta próbál betörni az észak-amerikai piacra a tulajdonában lévő dél-koreai Ssangyong márkával, a vám elkerülése érdekében helyi összeszerelés lenne a leggazdaságosabb módja ennek, ráadásul a Reva által az elektromos autók terén is nagy tapasztalatai vannak az indiaiaknak. A Ford 1995-ben lépett be az indiai piacra, de nem tudott ott sikereket elérni, a gyárak teljes kapacitáson működnek, de a termékeket leginkább exportálják innen, nem helyben értékesítik – ezen akarnak változtatni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!