Nyolc éve van piacon a Toyota Landcruiser aktuális generációja, és még mindig jól tartja magát, szóval nem váltják le, csak alaposan áttervezték. Figyelembe vették a vásárlói visszajelzéseket is, így lett például vízszintesebb a motorháztető, aminek köszönhetően a vezetőülésből jobban lehet látni a sarkokat, ami megkönnyíti a szűk helyen manőverezést.
Az átalakított megjelenés részeként egyébként szinte az összes karosszériaelemet lecserélték, az első lökhárító nagyobb légbeömlői javítják a motorok hűtését. Az utastérben is majdnem mindent kicseréltek, a 8 colos képátlójú érintőképernyős fejegység lejjebb került.
Az alvázhoz és a technikához nem nyúltak, tehát háromféle motorral kínálják a Toyota Landcruisert. Az alap a 2,7 literes benzines 161 lóerővel és 5-ös kézi váltóval, a 4,0 literes V6-os 249 lóerős és hatfokozatú automatikus váltóval adják, a 2,8 literes dízel 177 lóerős, ezt hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltóval párosítják. Ahogy eddig, ezután is az egyes piacok döntenek az egyes erőforrások forgalmazásáról.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!