Eddig is maximális térkihasználás jellemezte a Honda N-Box nevű, a kei-kategóriának megfelelően mindössze 1,5 méter széles és 3,4 méter hosszú mini egyterűt, de most tovább javítottak a használhatóságán azzal, hogy a mágikus hátsó ülések mellett most az anyósülés is „okos” lett, azaz előrebillenthető, így bent lehet közlekedni az utastér sorai között.
A generációváltás során egyébként 80 kg-ot sikerült lefaragni a saját tömegből, tehát változatlan motorkínálat (58 vagy 64 lóerős szívómotor, CVT váltó, első- vagy összkerékhajtás) mellett sokkal fürgébb és takarékosabb lett a jármű.
Nem csak a kontrasztos színű tető jelenti az újdonságot, de alapfelszerelésként kapja a Sensing nevű vezetéstámogató-rendszert az N-Box, tehát táblafelismerő, fényszórósegéd, koccanásgátló és sávelhagyás-figyelő is van a fedélzeten, az utastérben a rengeteg tárolóhelyen kívül a korábbinál nagyobb méretű érintőképernyővel rendelkező fejegység jelenti még a változást. A Honda N-Box alapára 1 385 640 jen, a legdrágábbé 1 949 400 jen, havonta 15 ezer példány értékesítésével számol a gyár.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!