Kínában már évek óta nagy számokat lehet olvasni az Audik hátulján, ezt a számozási rendszert vezetik be világszerte az új A8-as forgalmazásának megindulásával párhuzamosan. Azért tartották szükségesnek a lökettérfogattól való elvonatkoztatást, mert az új technológia terjedésével párhuzamosan egyre kisebb szerepe lesz annak. Persze a kivétel erősíti a szabályt, azoknál az autóknál, ahol igenis lesz még nagy lökettérfogat (S, RS modellek és R8) ott bizony továbbra is azt írják majd rá a hátsóra.
Huszonöt lesz a legkisebb kétjegyű szám, aztán ötösével következnek az ugrások, érdekes módon az ezt magyarázó ábráról lemaradt az alapszintet (110 lóerőig) és a 460-544 lóerő közötti tartományt jelző szám, úgy tűnik, az Audinál is zavart okoz az új névadási rendszer.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!