Egyfelől nincsenek hivatalos listák, másfelől azokon is csak a sorozatgyártású autókat sorolják fel, így igazán nincs nagyon mihez viszonyítani a Subaru WRX STI Type RA NBR Special elnevezésű, kifejezetten e célra épített versenyautó Nürburgring-köridejét, ami 6:57,5 lett.
Az utcai autóhoz képest jelentősek a módosítások, a 2,0 literes turbómotor teljesítményét 600 lóerőre növelték, a váltót a WRC versenyautóból vették át hidraulikus vezérléssel együtt, az új aerodinamikai csomag 295 kg leszorító-erőt termel a 288 km/h-s csúcssebességnél – a hátsó szárny állítható, csak kanyaroknál áll meredek szögbe. Mintázat nélküli abroncsokon hajtott körbe Richie Stanaway a 20,6 km hosszúságú Nordschleifén.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!