Az új modellévre minimálisan átalakul a Renault Espace egyterű kínálata, törlik az 1,6 literes turbómotort, amely helyett a Nissantól származó, és az Alpine sportkocsiban és hamarosan a Mégane RS-ben is szolgáló 1,8-as turbómotor kerül. Alapvető eltérés, hogy utóbbiaknál olyan turbófeltöltőt és hangolást készítettek, ami a csúcsteljesítményt támogatja, míg az Espace esetén az alacsony fordulaton elérhető lehető legmagasabb nyomaték volt a fontos.
Az egyterűben 225 LE és 300 Nm a teljesítmény, ami 25 lóerővel és 40 Nm-rel haladja meg az elődjének a tudását, ehhez képest a 0-100 km/h sprintidő egy másodperccel, 7,6 másodpercre javult – módosították a csatlakozó 7 fokozatú dupla kuplungos váltó áttételezését. A szabványos fogyasztás egyébként 1 tizeddel magasabb a korábbinál. Még az idén várható a Renault Espace dízel-kínálatát megkoronázó 2,0 literes, 210 lóerős biturbó dízel megjelenése, ennek bejelentésére várhatóan a Frankfurti Autószalonon kerül majd sor.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!