Kínában kétfokozatú az autópiac, a rengeteg új modell mellett meglepően öreg autókat is kínálnak még a gyártók. A Suzuki kínai partnere, a Changce Auto például mind a mai napig kínálja a dobozforma Wagon R+ kisautót, azt a generációt, amit egykor Esztergomban is gyártottak – persze az évek alatt néhányszor már hozzányúltak a megjelenéséhez, de a lényeg nem változott. Egészen mostanáig.
A védjegyhivatalban ugyanis megjelentek a képek az átkarosszált Wagon R+-ról, amelynél meredeken emelkedő övvonalat, vastag D oszlopot és teljesen új orrészt látunk. A változtatások eredményeként már 4 méterre nő a teljes hossz, az 1,74 méteres szélesség és az 1,7 méteres magasság, no meg a 2,35 méteres tengelytávolság változatlan. A technikához se nyúlnak, a Kínában eddig is kínált K14B 1,4 literes benzinmotor hajtja az első kerekeket, 97 lóerővel.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!