Létraalvázra épül fel a Workhorse W-15-ös műanyag karosszériája, a hossztartók között helyezkedik el a Panasonic által szállított lítium-ion akkumulátor, amelyben 128 km megtételére elegendő energiát lehet tárolni.
Nem kell állandóan konnektort keresni, mert egy kis benzinmotor is van az orrban, ami rögtön a fedélzeten termeli a haladáshoz szükséges energiát – a hírek szerint a BMW 1,5 literes, háromhengeres turbójáról van szó, persze nem az i8-asban alkalmazott változatról. De nem csak a hajtásra lehet használni az akkumulátort, a töltőkábel helyére illeszthető adapterrel 30 amperes áramerősséggel képes elektromos szerszámokat működtetni a jármű.
Elöl-hátul független felfüggesztést kap a W-15-ös, a hajtómotorok a bölcsőn belül helyezkednek el, a rendszerteljesítmény 460 lóerő. A virtuális összkerékhajtást az elektronika képes teljesen összezárni, azonban hiába a 30,5 centis szabadmagasság, ha a 363 centis tengelytávolság miatt hamar elakad terepen az igásló. A terhelhetőség egyébként 1 tonna, amivel csak a személyautós pickupokkal versenyképes a Workhorse W-15-ös.
Jövőre indul meg a sorozatgyártás, állítólag már 5000 megrendelést kaptak a járműre, és itt nem magánszemélyekre, hanem nagy flották – jellemzően energiaszolgáltatók – jelezték érdeklődésüket. Egyébként a gyár kapacitása évi 60 000 alváz, amire aztán a műanyag karosszériát ráhelyezik – utóbbinál a megrendelő igényeit is rugalmasan ki tudják szolgálni, tehát az itt látható 5 személyes duplafülkés felépítmény mellett már konfigurációt is meg tudnak valósítani.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!