Európában holmi 13 centivel nyújtott tengelytávolságú 7-es sorozattal szúrja ki a luxusra vágyók szemét a BMW márka, bezzeg Kínában ennél többet érdemel a nagyérdemű, ahogy azt a bajorok távol-keleti partnere, a Brilliance által készített Huasong 7-es nevű óriás-egyterű példázza.
Alaphelyzetben is több mint 5 méteres hosszúságú a karosszéria, ezt most bő egy méterrel toldották meg, de nem elégedtek meg ennyivel az alkotók, hiszen több krómot helyzetek el a kocsi orrán a normál kivitelhez képest. Igazán radikálisan építették át a belső teret, ahol az utastér hátuljában négy darab, óriási méretű és kényelmes fotelt helyeztek el egymással szemben.
A lábtér hatalmas annak köszönhetően, hogy a hátsó ülést az autó végében helyezték el, a bejutást a nagy méretű, villanymotorral mozgatott tolóajtók teszik lehetővé – a vezérlést a sofőr végzi az előválasztókar mögött elhelyezett kapcsolókkal. A menetiránynak háttal lévő fotelek között helyezték el a hűtőgépet, ahol hidegen tarthatóak az italok, egyébként hatalmas méretű üvegpanel gondoskodik a kellemes hangulatról.
Ahogy a pontos méreteket sem közölték a Huasong 7-es kapcsán, azt se tudjuk, milyen nehéz lett a hatalmas egyterű. Azt azonban közölték, hogy a szériaállapothoz képest 20 lóerővel, 204 lóerőre emelték az első kerekeket hajtó, 2,0 literes turbós benzinmotor teljesítményét.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!