A New Yorki Autószalon előestéjén bemutatkozott az új Buick Regal, amely az Opel Insignia észak-amerikai változata, ennek megfelelően a normál modell ötajtós karosszériát kap. Újdonság még a kombi karosszéria megjelenése, amelyet rögtön a szabadidő-autós körítéssel exportálnak majd Rüsselsheimből; a Regal TourX tehát a hűtőrácstól eltekintve megfelel az Insignia CountryTourernek.
Kicsit megnövelik a hasmagasságot, de a szériában adott tetősínek miatt a magasságbeli eltérés a normál Regalhoz képest (29 mm) nem árulja el a pontos változást. Ott látjuk a karosszéria alsó peremén a fényezetlen fekete védőburkolatot, az első-hátsó lökhárítóban még ezüst betét is került.
A Buick Regal csak egyféle motorral, a 2,0 literes négyhengeres turbóval lesz elérhető, de két teljesítménnyel. Elsőkerékhajtásnál a 250 lóerőhöz 352 Nm-es maximális nyomaték tartozik, ez 9 fokozatú automatikus váltón keresztül hajt, összkerékhajtásnál a 250 lóerőhöz 400 Nm-es maximális nyomaték tartozik, és 8 fokozatú automatikus váltó. A TourX-nél alapfelszerelésként adják az összkerékhajtást.
Szintén szériában kapja a Regal a gázolás esetén felpattanó motorháztetőt, ami kiegészíti a gyalogosfelismerős koccanásgátlót, a sávtartó segédet és a 10 légzsákot. Ott van az összes észak-amerikai autóban a 4G kommunikációra képes fejegység, az alkalmazások sorában újdonság az, amelyik a takarékos vezetéshez ad tippeket az adatok elemzésével. Azt nem tudjuk, hogy mikor mutatják meg az Opel Insignia Country Tourert, de várhatóan nem kell sokat várnunk rá.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!