A Párizsi Autószalonon mutatta meg a LIV-2 elnevezésű tanulmányt a Ssangyong márka, ebből lett aztán a negyedik generációs Rexton, amely a nagyközönség számára először március 30-án, a Szöuli Autószalonon lesz látható. Nagyon keveset változtattak a megjelenésen, épp csak a hűtőrácsot és a lámpákat cserélték le valóságos darabokra.
A karosszéria hossza 4850 mm, szélessége 1920 mm, magassága 1800 mm, a tengelytávolság 2865 mm. Teljesen új alvázra épül a felépítmény, amely a korábbinál merevebb, továbbra is választható hátsó- vagy kapcsolható összkerékhajtás. Hivatalosan még nem közölték a motorkínálatot, de valószínűleg egy 2,0 literes, 225 lóerős benzines turbó (6 fokozatú Aisin automatával) és egy 2,2 literes, 181 lóerős dízel (7G-Tronic Mercedes automatával) alkotja majd.
Az utastérben igyekeztek a legkényesebb európai vásárlókat is meggyőző prémium hangulatot teremteni, gyémántvarrással feldobott bőrborítás kerül a műszerfalra, aminek közepén 9,2 colos képátlójú érintőképernyős fejegység található, ami a legújabb kütyükapcsolódási lehetőségeket is kínálja. Az asszisztensek terén is óriási az előrelépés, a sávtartó mellett többek között automatikus vészfékezés és torlódássegéd is lesz a fedélzeten. Dél-Koreában még 2017 első felében megindul a Ssangyong G4 Rexton forgalmazása, és várhatóan az év vége előtt érkezik meg Európába.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!