Európában csak a generációváltással tér át a keresztmotoros UKL padlólemezre a BMW 1-es sorozata, de Kínában már valóság: megkezdték a kifejezetten az ottani piac igényeire szabott lépcsős hátú változat forgalmazását. A karosszéria hossza 4456 mm, szélessége 1803 mm, magassága 1446 mm és 1670 mm a tengelytávolsága. A csomagtér mindössze 425 literes, bővíteni a 40:20:40 arányban osztott támlát ledöntve lehet.
Az alapmotor a 136 lóerős, 1,5-ös háromhengeres turbó, ezen kívül még a 2,0 literes négyhengeres turbó kérhető 192 vagy 231 lóerős teljesítménnyel, a váltó minden esetben automatikus, a kis motornál 6, egyébként 8 fokozatú egység, csak elsőkerékhajtás létezik. A fűtést és a légkondicionálót a helyi igényekhez alakították, ami az Európában alkalmazottnál nagyobb teljesítményt jelent a párás trópusi és sivatagi éghajlatra válaszul, és persze az aktívszénszűrős légtisztító is ott van a fedélzeten a szmog miatt.
Érdekesen alakul a kínálat, hiszen a 118i jelű alapmotor rögtön három felszereltséggel választható (Avantgarde, Sport, Design Suite), addig a 120i jelzésű gyengébb 2,0 literes egyedüliként Design Suite-ként, a 125i pedig Sport-ként létezik. Az alapár 8,64 millió Ft-nak megfelelő jüan, a legdrágábbért pedig extrák nélkül 13,49 millió Ft-nyi jüant kell fizetni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!