Kétszáz köbcentivel toldotta meg a V12-es szívómotorját a Ferrari legújabb modellje kedvéért, a 812 Superfast orrában tehát már 6,5 liter lökettérfogattal kerül a blokk, aminek teljesítménye 800 lóerő 8500/perc fordulaton és 718 Nm a nyomatékmaximuma szintén csillagászati, 7000/perces fordulaton.
Hétfokozatú, dupla kuplungos váltó csatlakozik ehhez, amely minden eddiginél gyorsabb kapcsolást tud végezni, ezért azt mondja a gyár, hogy a gázreakció sokkal jobb az eddiginél. Álló helyzetből indulva a 100 km/h-s sebességet 2,9 másodperc alatt éri el, a csúcssebesség pedig meghaladja a 340 km/h-t – ezek az értékek megegyeznek a gyengébb, de sokkal könnyebb F12 tdf eredményeivel. Arról, hogy ne csak egyenesben legyen fürge az autó a Ferrarinál először alkalmazott elektromos kormányszervo és az összkerékkormányzás gondoskodik.
Teljesen új külső karosszériaborítást készítettek az új Ferrari 812 Superfast számára, miközben a lemezek alatt nagyjából ugyanaz a térváz rejtőzik, mint az elődnél. Újdonság, hogy rengeteg légbe- és kiömlő található a karosszérián, de ezek többsége aktívan vezérelt darab, például a hátsó tengelyen is meg tudja növelni a leszorító-erőt az elektronika, ha úgy érzékeli, épp arra van szükség. Az utastérben kevesebb a változás, de azért hozzáértőknek hamar felfedezhetőek az apró változások.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!