Európában teremtette meg a luxus terepjárók kategóriáját az első Range Rover, amely egyfelől nagyon hosszú életű volt, hiszen 1970-1996 között gyártották, másfelől első autóként állították ki a párizsi Louvre-ban, mint az ipari formatervezés kitűnő példáját.
Az első generációs autók közül újít fel 10 darabot a gyár, a Reborn autók megjelenése végül egységes lesz, hiszen a gyár minden esetben Bahama Narancs színre fényezi a háromajtós karosszériát, és ehhez passzol majd az újrakárpitozott belső tér is. A motor minden esetben a 3,5 literes, Zenith-Stromberg 175CD típusú karburátorral szerelt 3,5 literes alumínium V8-as, 132 LE/251 Nm teljesítménnyel, amihez 4 fokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik.
Nem olcsó mulatság a Range Rover Reborn megszerzése, hiszen először is egy kiindulási alapot vásárol majd az ügyfél – természetesen a gyár szakemberei ebben is segítenek majd –, majd ezen felül még legalább 135 ezer fontba (48,8 millió Ft) kerül majd a munka, persze ez az összeg magasabb is lehet, ha különösen sok új alkatrészt kell beszerezni/legyártani a felújítás során.
Amíg színek tekintetében eltérnek a gyári eredetitől, addig extrák terén hűek maradnak a korabeli autókhoz a felújítás során, azaz nem építenek légkondicionálót az autókba, és az utólag beépített egyéb kényelmi felszereléseket is eltüntetik majd. A fényképeken egyébként a Reborn széria első tagja szerepel, amely eredetileg 1978-ban hagyta el a gyártósort.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!