Elméletileg azt a célt szolgálja a szabadidő-autós körítés, hogy a karosszéria sérülésnek leginkább kitett alsó részeit védi egy fényezetlen fekete műanyagból készített szoknya, amelyet a divat kedvéért elöl-hátul ezüst fényezésű betéttel dobnak fel. De ennyivel nem elégednek meg a Škoda Kodiaq Scout esetén, hiszen ehhez a strapabíró burkolathoz rögtön 19 colos felniket és peresebb – tehát terepen könnyebben sérülő – abroncsokat is adnak, szóval nehéz kihasználni azt az előnyt, amelyet a fekete keret szolgáltat.
Autodesk VRED Design 2017.2 Update
A lökhárító ezüst betétjei mellett a hűtőrácskeret, a tetősínek, a külső tükrök burkolatai és az ablakkeretek is ezüstösen csillognak (króm vagy festék), az első sárvédőkön és a kesztyűtartófedélen is elhelyeztek egy-egy Scout jelvényt. Az Ambition felszereltségre épül fel a Scout, az utasok kényelmét szolgálja az itt alapáron adott, B oszlop mögötti sötétített üvegek, Alcantara kárpit borítja az üléseket, fém pedálokat tapos a sofőr, akinek szükség esetén az Off-road Assist és a rossszút-csomag lehet a segítségére.
kodiaq3
Csak összkerékhajtásssal létezik a Škoda Kodiaq Scout, amelynél az 1,4-es 150 lóerős TSI az alap, a 2,0 literes turbómotor 180 lóerős, a 2,0 literes TDI pedig 150 vagy 180 lóerővel választható. Végezetül pedig a terepjáróknál fontos adatok következzenek: a szabadmagasság 194 mm, az első terepszög 22, a hátsó 23,1°, a rámpaszög pedig 19,7°.

kodiaq4

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!