A brit CarGurus nevű weboldal márkakereskedők használtautóit közvetíti ügyfeleknek, és kíváncsiak voltak arra, hogyan ítélik meg a Nagy-Britanniai emberek az egyes autómárkákat. Az Opinion nevű cég segítségével 2016 december 6-9. között 2002, 18 évnél idősebb embert kérdeztek meg. A megkérdezettek harmada (30 %) szerint az élet túl rövid ahhoz, hogy unalmas autót vezessünk, 42 % válaszolt úgy, hogy jobban szeret szép autóban ülni. A férfiak 19, a nők 10 százaléka tartja fontosnak, hogy az emberek tudják: megengedhet magának drága autót. A legfontosabb választási szempont a praktikusság, legyen elég tágas az autó a családi kirándulásokhoz (74 %), elég nagy legyen a csomagtér (73 %) a bevásárlás vagy épp a szabadidős tevékenységhez szükséges eszközök (73 %) számára. A válaszadók 56 százalékának fontos, hogy környezetkímélő legyen a járműve.
Az általánosságokon felül az egyes márkák megítélésére is kíváncsiak voltak, itt a következő eredmények születtek:
Márka Megítélés
BMW felvágós
Land Rover/Range Rover gazdag
Jaguar, Mercedes, Audi sikeres
Ford, Nissan, Volkswagen praktikus
Mini, Fiat fiatalos
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!