Karosszériáját tekintve nem lett kisebb az elődjénél a GMC Terrain szabadidő-autó, a motorjai azonban kisebbek lettek. Az alapmodellben 1,5-ös turbó (170 LE) dolgozik, V6-os helyett 2,0 literes turbót (255 LE) kínálnak, és a testvérmodell Chevrolet Equinoxhoz hasonlóan itt is választható lesz a szentgotthárdi gyártású 1,6-os turbódízel (136 LE). A benzinesekhez 9 fokozatú, a dízelhez 6 fokozatú automatikus váltót párosítanak, mindegyikben közös, hogy előválasztókar helyett a középkonzolon elhelyezett kapcsolókkal lehet vezérelni a váltót.
A karosszériánál igyekeztek sarkosabb megjelenést rajzolni és mivel itt alapfelszerelés a teljesen LED-es világítás, sokkal látványosabbak lettek a lámpák is. Az utastérben akár valódi alumínium betétek is elérhetőek, a középső érintőképernyő alapesetben 7 colos képátlójú, felár ellenében 8 colos kijelző is létezik. A nyomógombos váltóvezérlésnek köszönhetően az ülések közötti konzolon a korábbinál jóval több tárolóhelyet tudtak kialakítani a tervezők.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!