A hírek szerint az FCA konszern nagyságrendileg 1 milliárd dollárt költött el a Maserati és Alfa Romeo típusoknál alkalmazott Girgio nevű padlólemezre, ezek után kézenfekvő, hogy a lehető legtöbb helyen szeretnék alkalmazni ezt a technikát. Sergio Marchionne a Detroiti Autószalonon azt nyilatkozta, hogy most végzik az utolsó gazdasági számításokat, és ha valami komoly horderejű problémával nem szembesülnek a következő 60 napban, akkor a Giorgio padlólemezen valósítják meg az új Grand Cherokee-t.
2017 Jeep Grand Cherokee SRT
De ennél nagyobb méretű Jeep is készül majd, a Ram pickupokkal közös üzemben fogják majd gyártani az új Wagoneer és Grand Wagoneer típusokat. Az alvázas felépítésű járművekre specializálódott Warren Truck Assembly Plant-re mintegy 1 milliárd dollárt költenek, hogy az új típusok 2021-re várható érkezésére a legmodernebb gyártástechnológiával rendelkezzen.

jeep3

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!