scout1

Meglepő módon épp csak ahhoz nem nyúltak a szabadidő-autós körítésű változatnál, amitől az különlegesnek számít: a fényezetlen fekete alsó szoknya és annak ezüst betétjei is változatlanul kerültek át az új orral megáldott Octavia karosszériájára. Az összkerékhajtást nem részletezik azon kívül, hogy az első-hátsó tengelyen elektronikus differenciálzár dolgozik, így nem tudjuk, kapott-e újabb generációs Haldex osztóművet az autó. Két motorral lehet választani a Škoda Octavia Scout-ot, a benzines a 180 lóerős 1,8-as turbó, a 2,0 literes dízelt pedig 150 vagy 184 lóerővel lehet választani. Ezek után már csak az a kérdés maradt megválaszolatlan, holnap milyen hírrel szolgálnak nekünk a csehek? Talán a földgázas Octavia G-Tec, vagy a takarékos Greenline változat? Netán mindkettő?

HyperFocal: 0

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!