Manapság már 50 százaléknál jár az Audinál a quattro összkerékhajtással szerelt autók részaránya, és a márka a maga részéről mindent megtesz ennek további növelésére. Például a TT esetén eddig a 2,0 literes, 184 lóerős TDI csak elsőkerékhajtással és 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval volt elérhető, mostantól összkerékhajtással és 6 fokozatú dupla kuplungos váltóval is kérhető.
Az új változat Coupé karosszériával 6,7 másodperces 0-100 km/h sprintet és 234 km/h-s csúcssebességet tud, szabványos átlaga 5,2 l/100 km – kézi váltóval és elsőkerékhajtással 7,1 s, 241 km/h és 4,6 l/100 km a vonatkozó érték. A Roadsternél 7,0 másodperc a gyorsulás, 230 km/h a csúcs és 5,4 l/100 km az átlag – itt 7,3 s, 237 km/h és 4,7 l/100 km az eddigi dízel tudása. Németországban már be is árazták az új modellváltozatot, a dízel vásárlóktól 4500 euró felárat kérnek az összkerékhajtásért és a dupla kuplungos változatért. Nem, nem mi tévedtünk, a gyár az IN TT 3018 rendszámú TTS Coupé fényképével illusztrálta az új dízel változatról szóló hírt.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!