Világszerte sláger a Honda CR-V szabadidő-autó, amelynek most mutatták be az ötödik generációját. Még több teret, még több technikát kínál a vásárlóinak az újdonság, amelynek most az észak-amerikai változatát ismerhetjük meg. Teljesen új, az új Civicnél is használt padlólemezre helyezték át a hatalmas belső terű járművet, de hű maradt eddigi külső-belső megjelenéséhez. A hossz 3 centivel, a szélesség 3,5 centivel, a magasság 2,5 centivel, a tengelytávolság 4 centivel nőtt – a hátsó lábteret 5,3 centivel bővítették.
crv2
Immár a vezető előtt is csak egy monitor van, középen egy 7 colos képátlójú érintőképernyőt látunk (a kijelző alatti gombokkal a menüben is tudunk barangolni), új a Garmin-nal közösen kifejlesztett navigáció. Azt mondja a Honda, hogy a BMW X3-asnál jobb minőségérzetet valósítottak meg a belsőben. De nem csak ez figyelemreméltó, vékonyabb A oszloppal javítják a vezető kilátását, a magasabb felszereltségeknél LED-es fényszórót is adnak.
crv3
Amíg az alapmodellben továbbra is a 2,4 literes, 184 LE/244 Nm teljesítményű szívómotor dolgozik, a következő felszereltségi szinttől már az 1,5-ös turbó jár 190 LE/242 Nm teljesítménnyel – papíron ugyan pár Nm-rel gyengébb, de azt a 2000-5000/perc fordulatszám tartományban tudja, míg a szívómotornál 3900/perc a maximális nyomatékhoz tartozó érték. A váltó minden esetben fokozatmentes automatikus, összkerékhajtás felár ellenében kérhető. Nálunk az 1,6 literes (egy turbóval 120, két turbóval 160 LE) dízel is elérhető lesz majd a turbós benzines mellett, de pontosabb részleteket csak később, a Genfi Autószalonhoz közeledve tudunk majd meg az európai változatról.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!