Annyira valóságos a Ssangyong tanulmányautója, amennyire csak lehet, ugyanis a LIV-2-es nem a távoli, hanem a közeli jövő újdonsága lesz. A nagyméretű SUV a Szöuli Autószalonon 2013-ban bemutatott LIV-1-es új változata, egyben a dél-koreaiak új formanyelvének előfutára és egyik legfontosabb modellje, mellyel szintet lépnének a vásárlók szemében. A matt fehér bemutatóautó megtartott valamennyit a márkára jellemző formai jegyekből, de éppen annyival került közelebb az európai ízléshez, ami elég lehet a figyelem felkeltésére.
Erre olyan extrákkal is törekedtek, mint az elektromos fellépő vagy az ajtóhoz vezető utat jelző fény. Utasterében is nagy az előrelépés, az eddigieknél komolyabb, drágább autó benyomását kelti a LIV-2-es. A gyáriak szerint a fehér belső akár egy sofőrös limuziné is lehetne, ezért két különálló hátsó ülést kapott masszázsfunkcióval és minden elérhető kommunikációs eszközzel, fedélzeti wifivel és okostelefon tükrözési lehetőséggel, valamint egy 9,2 colos, illetve egy 10,1 colos kijelzővel. Innen származik a neve is: Limitless Interface Vehicle.
Gondoltak a biztonságra is, 9 légzsákot (2 első, 4 oldal, 2 függöny- és egy térdlégzsák) kapott az autó, de többek között vészfék-asszisztenssel, sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel és az éjszakai vezetést megkönnyítő aktív fényszórókkal szerelték fel. Orrába a márka saját, 181 lóerős, 2,2 literes dízelje került 420 Nm nyomatékkal és a Mercedestől származó 7 fokozatú automatikus váltóval. Akár a Rexton utódjaként is piacra léphet a szériaváltozat, melyet évente egy-egy új Ssangyong modell követ majd.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!