Az Olaszországban szervezett, jelenleg Swift Sport raliautókkal megtartott Suzuki Rallye Trophy római fordulóján debütált az új versenyautó Renato Travagliával a volánja mögött, Massimo Nalli navigált neki. Fiatal autóversenyzőknek próbálják meg elérhetővé tenni a rali világát az R1-es kategóriának megfelelően épített Suzuki Baleno SR-sel, amelynél egy Baleno S volt a kiindulási alap.
suzuki2
Teljesen kipakolták az utasteret, ahová aztán bukókeret, 6 pontos biztonsági övek, Sparco kormány, tűzoltórendszer, Techno 2 hidraulikus kézifék, Öhlins felfüggesztés került, a Gliese Engineering készítette az egyedi kipufogórendszert, az új turbót és a motorvezérlő-elektronika hangolását. Az 1,0 literes, szériaállapotában 112 LE/170 Nm teljesítményű benzinmotornak nem árulták el a pontos teljesítményét, annyit mondanak, hogy közel van a Swift R1 raliautóéhoz. Toyo R888R abroncsokat és Motul kenőanyagokat használ a Suzuki Baleno SR.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!