Az egész karosszérián végigfutó karaktervonalat rajzoltak a Nissan formatervezői az ötödik generációs Nissan Micrának, és egyébként is a sportosan határozott vonalvezetést követték, így könnyen meg lehet különböztetni az újdonságot a vele közös gyártósoron készülő testvérétől, a Renault Clio-tól. Az új alap miatt szélesebb, hosszabb és alacsonyabb elődjénél, feltűnő színekben lehet majd választani, és a különféle egyedi extrák (fólia-dekor) okán 125-féle megjelenése lehet.
Tágasabb utasteret ígérnek, nagyobb határok között lehet állítani a vezetőülést, ami alacsonyabban van a korábbinál. A műszerfal formája is átalakult, 7 colos képátlójú érintőképernyős fejegység van középen, akár hat hangszórós Bose hifi is kérhető, ahol a vezetőre optimalizálták a hangzásképet. Rengeteg elektronikus vezetési segéd is elérhető lesz, a menetstabilizáló alulkormányzottság-elleni fékbeavatkozást is tud majd.
Sokat csiszoltak a karosszérián, hogy a lehető legalacsonyabb legyen a szélzaj, a légellenállási együttható Cw 0,29, ami az ötajtós kisautók között remek eredmény. Kezdetben 90 lóerős motorokkal kínálják majd az újdonságot, a benzines 0,9 literes háromhengeres turbó, a dízel az 1,5-ös négyhengeres, később még 1,0 literes, háromhengeres 73 lóerős szívómotorral bővítik majd a választékot.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!