Európában már csak a felfrissített, négyhengeres turbómotorral szerelt 718-as modellek érhetőek el a Porsche belépő sportkocsi-sorozatából, de azért korai lenne temetni a szívó hathengeres változatokat – köztük a GT4-est. Ebből a közúti autóból készül a gyári építésű Clubsport versenyautó, amelyben 385 lóerős a motor, átprogramozták a 7 fokozatú PDK váltót és mintegy 40 kg-nyi felesleges felszereléstől szabadították meg.
Ehhez az autóhoz készítette most el a Manthey-Racing az MR csomagot, amelyet a gyáron keresztül tudnak megvásárolni az érdeklődők. Mivel a műszaki fejlesztésnek az FIA-előírások határt szabnak, a tömegcsökkentésre koncentráltak. További mintegy 40 kg-ot faragtak le a saját tömegből azzal, hogy az ajtókat és a csomagtérfedelet karbonból sütött darabokra cserélik, polikarbonát a szélvédő.
Két fokozatban állítható versenyfutómű kerül az autó alá, a vezető állíthatja a fékerő-elosztást, a hátsó szárny méretét megnövelik. Extraként lehet kérni további pár kg-ot megspóroló lítium-ion akkut, beépített emelőt, fedélzeti tűzoltórendszert, a 24 órás versenyekre gondolva extra világítás és fedélzeti ivórendszer is elérhető. Arról nem szól a hír, mennyit kell fizetni az MR csomagért, de akinek van pénze egy gyári építésű Porsche Cayman GT4 Clubsport-ra, annak valószínűleg az anyagiak nem jelentenek majd problémát.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!