Nyugat-Európa vezető autómárkája továbbra is a Renault maradt. A piac 2003-ban elért 1,6%-os csökkenése ellenére ezt a pozíciót nemcsak a személyautók, hanem a kishaszonjárművek szegmensében is sikerült megtartania. Igaz ez Franciaországra is, ahol a márka piaci részesedése a személyautók piacán elérte a 10,6%-ot, míg a kishaszonjárművekén a 15,1%-ot.
Stabilitás jellemezte a Renault közép-európai pozícióját is. A 2003-as év folyamán eladott 1 millió járművel a személyautók értékesítési listáján a második, a kishaszonjárművekén az első helyet foglalja el.
A 2003. évi hazai autóeladások 20%-os növekedésének eredményeként a piac első alkalommal számolhatott be 200 ezer darab feletti értékesítésről. Nem volt azonban ilyen kedvező ez az év a kishaszonjárművek számára, ahol 22%-os visszaesést tapasztalhattunk – részben a változó adórendszernek, részben a beruházási kedv csökkenésének köszönhetően.
Mindezek ellenére a Renault 2003-ban sem veszített népszerűségéből: harmadik éve mondhatja magáénak a magyarországi személyautópiac harmadik, és két éve a kishaszonjárművek terén elért első helyezését. 9,9%-os részesedése révén ismét egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy a Renault legyen a második legkedveltebb autómárka a magyar piacon.
Az új Mégane – amely nemcsak hazánkban, hanem Nyugat-Európában is a legkeresettebb modell – megjelenésének köszönhetően megszereztük az M1 szegmens több mint 13%-át. Az elmúlt két év folyamán a Renault magyarországi beruházásai megközelítették a 3 milliárd forintot. Ebben az időszakban hat új kereskedést nyitottunk meg, legutóbb a XVII. kerületben található Renault Kelet-Pestet.
A 2002. májusában létrehozott Renault Crédit sikeres működése révén az elmúlt negyedévben értékesített Renault-modellek 30%-át finanszírozta.