Alaphelyzetben egy 4 méternél is rövidebb, 2+2 üléses hátsókerékhajtású kupé lesz a Toyota S-FR, amelyet világszerte úgy 130 lóerős motorral kínálnak majd a hírek szerint – a hazai piacon 1,5 literes szívómotorral, mifelénk 1,2 literes turbóval. De úgy tűnik, ez nem minden.
A januárban megrendezésre kerülő Tokyo Auto Salon nevű seregszemlén is kiállítják az újdonságot, ráadásul nem az eddig ismert formában, hanem versenyautóként. A karosszéria szélességét csak visszafogottan növelték meg, 1695 mm-ről 1735 mm-re nőtt ez az érték, miközben a teljes hosszt 11 centivel növelték meg – immár 4100 mm -, és 5 centivel került lejjebb a karosszéria, a Racing nevű változat 127 centi magasan tetőzik, a tengelytávolság változatlanul 2480 mm.
Ahogy hivatalosan a tanulmány és a lehetséges szériaváltozatok motorjáról, úgy az S-FR Racing erőforrásáról se árul el semmit a Toyota. Csak tippelhetünk, a karbon karosszériakészlet és a hatalmas méretű hátsó szárny vélhetően bőven 150 lóerő fölötti teljesítményre utal.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!