A Honda Legend közeli rokona maradt az önhordó karosszériás Ridgeline pickup, amelynek most bemutatkozott második generációja jelentősen nagyobb lett, 13,7 centivel szélesebb és 10 centivel lett hosszabb a karosszéria, amely immár hagyományos megjelenésű hátsó részt kap.

Ezúttal nem csak az utasok, de a raktér is kiemelt figyelmet kapott, teljesen sík a padló, a kerékdobok között 122 centis a szélesség. A teljesen műanyag bélésű raktér takarítását megkönnyítik a lefolyók, az oldalfal rekeszében felár ellenében 400 W teljesítményű 110 V-os konnektor található, de a legérdekesebb részlet a világ első, a platón elhelyezett hangfal-rendszer. Az Egyesült Államokban szokás például sportesemények előtt vagy után a parkolóban partizni (a beengedésre vagy épp arra várnak, hogy csökkenjen a forgalom és haza tudjanak indulni), ilyenkor a gyári hifit hallgathatja a Ridgeline tulajdonosa.

A raktérpadló alatt egyébként nagy méretű, zárható tárolórekesz van, ahol sok mindent lehet úgy szállítani, hogy az nincs szem előtt, mégis könnyen hozzáférhető szükség esetén, innen lehet hozzáférni a hátsó kerekek között megbújó pótkerékhez is.

Egyedüli erőforrásként 3,5 literes V6-ost kínálnak hatfokozatú automatikus váltóval, alaphelyzetben első, felár ellenében a nyomatékot a hátsó tengelyen oldalanként is elosztani képes összkerékhajtással. Utóbbinak négy üzemmódja van, a sofőr választhat a normál, homok, hó és sár közül. Továbbra is személyautós kényelemmel és szolgáltatásokkal próbál többet nyújtani vetélytársainál a Honda platósa, például háromzónás légkondi, és a legmodernebb biztonsági segédek is elérhetőek lesznek a Ridgeline esetén.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!