Nem egyszerű modellfrissítést kapott a Mahindra Genio, olyan átfogó lett az átalakulás, hogy rögtön új nevet is kapott a pickup, mostantól kezdve Imperio névre hallgat. A változtatások jórészt a megjelenést, azon belül is az A oszlop előtti részt érintik, a gyár szerint már nem haszonjárműves, hanem terepjárós a megjelenés – érdekes, a Quanto nevű terepjáró is ugyanazt az orrot kapta…
A technikához alapvetően nem nyúltak, Indiában továbbra is a 2,5 literes, 75 LE/220 Nm csúcsteljesítményű, közös nyomócsöves és turbós dízel az egyedüli erőforrás, újdonság, hogy mostantól kezdve meg kell nyomni a Power kapcsolót ahhoz, hogy mindez a sofőr rendelkezésére álljon, alapból Öko-módban üzemel a jármű, ami állítólag 7 százalékkal alacsonyabb fogyasztást eredményez. Az 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval szerelt pickup indiai szabvány szerinti átlaga 7,4 l/100 km.
A karosszériától függően 1040-1240 kg terhelhetőségű, 120 km/h csúcssebességű haszonjármű Euro 3 és Euro 4-es változatban is kapható lesz, előbbi esetben 625 ezer rúpia (2,74 millió Ft) az alapár, utóbbi esetben 640 ezer (2,8 millió Ft) – aki nem akar indiai nagyvárosba hajtani teherautójával, az az olcsóbbat veszi majd. Indiában most indul a Mahindra Imperio forgalmazása, leghamarabb a nyáron várható, hogy megérkezik majd Európába is az újdonság, mifelénk várhatóan továbbra is a 120 lóerős teljesítményű 2,2 literes dízelt kapja majd.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!