Márciusban debütált a Hyundai i20 Active, de mi itt Európában csak most kapjuk meg a saját változatunkat. Nem spóroltak a fényezetlen fekete műanyaggal, az indiai változathoz képest peresebbek az abroncsok, de az igazi újdonságot az 1,0 literes benzines turbómotor jelenti.
A kisautó-modellsorozat csúcsmodellje lesz majd a 20 mm-es extra hasmagassággal rendelkező modell, amelynél még az ülőlap magasságát is megemelték a padlóhoz képest, hogy a sofőr még jobban rálásson a forgalomra. A forgalmazás 2016 elején indul, és első körben csak ez a változat kapja meg az 1,0 literes, háromhengeres turbómotort, amely 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel és 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval jön.
A Santa Fe esetén már nem lehet ilyen egyértelműen felismerni a változást, hiszen csak az első lökhárító megjelenését rajzolták át, és új, 3D-s hatású betétet kapott a hűtőrács. Hátul az ovális helyett téglalap-alakúak a kipufogó-végződések, LED-es lett a lámpa. A korábbinál jobb minőségérzetű belső térre koncentráltak, új a multimédiás fejegység, amelynek a korábbinál nagyobb a képernyője, ezért a középkonzolt is át kellett alakítani. A hajtáslánchoz és a 2,2 literes turbódízelhez nem nyúltak a Hyundai Sante Fe esetén.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!