Az Audi RS4-es kombinál 10 másodperccel futott gyorsabb időt a Nürburgringen a 280 lóerős motorral és kézi kapcsolású váltóval szerelt Seat Leon ST, és még az 5-ajtós változatot (7:58.40) is megverte 7:58.12-es köridejével. A pilóta, Jordi Gené autóversenyző szerint egyébként az extra hossz és tömeg – 27 centi és 45 kg többlet – csak jót tett a kezelhetőségnek.
A Top Gear újságnak adott interjúban azt mondta, hogy nagy sebességű kanyarokban jobban uralható a hátsó rész, és a végsebesség is nagyobb a jobb légellenállásnak köszönhetően, így amit néhány kanyarban elveszít az autó, azt bőven visszaszerzi az egyenesekben és a tempós fordulókban. Részletesebben az angol nyelvű Top Gear magazin május 20-án megjelenő számában írnak a Seat Leon ST Cupra kalandról.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!