A Suzuki személyautókért felelős vezető formatervezője, Uchiyama Kazufumi azt nyilatkozta az újdonságról, hogy a sorozatgyártású modell alapvetően eltér majd az iM-4-es néven bemutatott tanulmánytól. Egyes források már azt is tudni vélik, hogy Vitara Brezza (spanyolul szellő) néven dobják majd piacra az újdonságot, ami minden tekintetben egy számmal kisebb autó az Esztergomban gyártott Vitaránál.
Például a karosszéria hossza pontosan 3,99 méter lesz, ezzel az Indiában adózás szempontjából vízválasztónak számító határ alatt marad, de érezhetően tágasabb lesz a japán belpiacos kei-autóknál. A motorkínálatban ma ismert erőforrásokat találunk, a benzinmotor az 1,4 literes, 95 lóerős négyhengeres lesz, alternatívaként az 1,25 literes turbódízelt kínálják majd. Ezek az indiai piacra szánt erőforrások, Európában várhatóan az 1,0 literes, háromhengeres benzines turbómotor lesz majd a benzinmotor. Várhatóan az lesz a menetrend, hogy Indiában még az idén a kereskedésekbe kerül a Vitara Brezza, majd először az ázsiai exportpiacokon, cégül Európában is elérhetővé teszik majd – hozzánk tehát leghamarabb 2016 végén várható az érkezése.
Fotó: GaadiWaadi
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!