Még a Honda reagált a leggyorsabban a BMW X6-os által elindított szabadidő-autó kupé divathullámra, igaz, se a Crosstour, se az Acura ZDX típus nem volt elérhető Európában, és mindkét autónak már befejezték a forgalmazását a finoman szólva visszafogott piaci eredményeik miatt. De úgy tűnik, nem akarnak lemondani a csapott hátsóval rendelkező szabadidő-autóról, hiszen a Sanghaji Autószalonon bemutatott D tanulmány is egy ilyen járművet mintáz.
Egyben egy, nemsokára bemutatkozó sorozatgyártású autót előlegez meg, amellyel a Honda szándékai szerint csak és kizárólag a kínai piacon fognak megjelenni, ahol a kínálatukat koronázzák meg vele. Ráadásul a japánok mindkét partnere, a Guangqi Honda és a Dongfeng Honda is gyártja majd az újdonságot.
Ez mind szép és jó, ellentétben az autóval, amire az első jelző csak komoly fenntartásokkal alkalmazható, utóbbit meg egyszerűen nem tudjuk megállapítani a jelenlegi ismeretanyag alapján. A műszaki tartalomról csak annyit árultak el, hogy „fejlett biztonsági és egyéb technológiák” vannak a fedélzeten. A Honda D tanulmány orra a legrosszabb műanyag-tuning alkatrészekkel teleaggatott járműveket idézi, és ha hátul nem is ilyen rossz a helyzet, azért ott se nyugszik meg az ember pillantása.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!